Bakan Uraloğlu, Balıkesir'deki deprem sonrası ulaşımda olumsuzluk tespit edilmediğini bildirdi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Balıkesir’deki deprem sonrası ilk belirlemelere göre ulaşım akslarında herhangi bir olumsuzluk tespit edilmediğini duyurdu.

Dünya'yı haber kaynağınız olarak eklemek için tıklayın!
Bakan Uraloğlu, Balıkesir'deki deprem sonrası ulaşımda olumsuzluk tespit edilmediğini bildirdi

Uraloğlu, sosyal medya hesabından, merkez üssü Balıkesir'in Sındırgı ilçesi olan depreme ilişkin paylaşımda bulundu.

Meydana gelen 6.1 büyüklüğündeki depremden etkilenen tüm vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten, Uraloğlu şunları kaydetti:

"İlk belirlemelere göre ulaşım akslarımızda herhangi bir olumsuzluk tespit edilmemiştir. Ekiplerimiz sahada tarama faaliyetlerini sürdürmektedir. Rabb'im ülkemizi her türlü afetten korusun."

Kaynak: Anadolu Ajansı - AA