Nişasta kökenli şekerde kota artırıldı

Şeker Kurulu tarafından nişasta kökenli şekerler için belirlenen kota artırıldı

Dünya'yı haber kaynağınız olarak eklemek için tıklayın!

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının yazısı üzerine, 2014-2015 pazarlama yılında nişasta kökenli şekerler için Şeker Kurulu tarafından 250 bin ton olarak belirlenen kotanın yüzde 30 artırılması kararlaştırıldı.

Bakanlar Kurulu'nun konuya ilişkin kararı, Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.