Antalyaspor, Süper Lig'e veda etti

Trendyol Süper Lig'in son haftasında oynanan maçların ardından Kayserispor ve Fatih Karagümrük ile birlikte son düşen takım Antalyaspor oldu.

Dünya'yı haber kaynağınız olarak eklemek için tıklayın!
Antalyaspor, Süper Lig'e veda etti

Trendyol Süper Lig'de 34. haftayla birlikte 2025-2026 sezonu tamamlandı.

Küme düşen son takımın belli olacağı haftada Antalyaspor, Kocaelispor'u 1-0 mağlup etmesine rağmen 32 puanla Süper Lig'e veda eden son takım oldu.

Sezonun kapanış gününde oynanan maçlarda şampiyonluğunu geçen hafta ilan eden Galatasaray, Kasımpaşa'ya deplasmanda 1-0 yenilirken, Trabzonspor da Gençlerbirliği'ne 3-0 kaybetti.

Fenerbahçe 2-0 geriye düştüğü maçta 3-2 öne geçse de Eyüpspor'la 3-3 berabere kaldı. Bu sonuçların ardından küme düşme tehlikesi yaşayan Kasımpaşa, Gençlerbirliği ve Eyüpspor ligde kalmayı başardı.

Kaynak: Anadolu Ajansı - AA