ANKARA - Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında Beşiktaş-Galatasaray maçını yönetecek Bülent Yıldırım, kariyerindeki 5. derbide düdük çalacak.
Fi-Yapı İnönü Stadı'nda, 26 Ağustos Pazar günü, saat 21.45'te başlayacak maçta Bülent Yıldırım, Beşiktaş ile Galatasray arasındaki karşılaşmayı 3. kez yönetmış olacak. 2003-2004 sezonundan bu yana Süper Lig'de düdük çalan Bülent Yıldırım'a, 121 maçta görev verildi.
Bülent Yıldırım'ın yönettiği önceki maçlarda Galatasaray, 2009-2010 sezonunda Beşiktaş'ı 3-0 yenerken, geçen sezon Süper Final play-off maçı ise 2-2 eşitlikle sona ermişti.
Yıldırım'ın yönettiği diğer derbi maçlarda ise Fenerbahçe ile Galatasaray karşı karşıya geldi. Karşılaşmalar 0-0 ve 2-2 beraberlikle tamamlandı.
Bülent Yıldırım, geride kalan sezonda Fenerbahçe ile Bursaspor arasında oynanan Türkiye Kupası final maçını da yönetti. Ankara'da yapılan final karşılaşmasını Fenerbahçe 4-0 kazanarak, 29 yıl aradan sonra kupanın sahibi oldu.
Bu site deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla KVKK ve GDPR uyarınca çerez(cookie) kullanmaktadır. Bu konu hakkında detaylı bilgi almak için çerez politikası ve aydınlatma metni sayfalarını gözden geçirebilirsiniz. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.