KANDAHAR - Afganistan'ın güneyinde düzenlenen intihar saldırısında 18 kişi öldürüldü.
Afgan polisi, Uruzgan vilayetinin başkenti Tirin Kot'taki saldırıda polis eğitim merkezinin hedef alındığını söyledi.
Polis yetkilisi Cuma Gül Himat, saldırının merkeze yaya olarak giren bir kişi tarafından düzenlendiğini, 7'si ağır birçok polis memurunun yaralandığını ve bazı binaların hasar gördüğünü belirtti.
Afganistan'ın güneyi, Taliban direnişinin merkezi konumunda bulunuyor.
Bu site deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla KVKK ve GDPR uyarınca çerez(cookie) kullanmaktadır. Bu konu hakkında detaylı bilgi almak için çerez politikası ve aydınlatma metni sayfalarını gözden geçirebilirsiniz. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.