Afganistan'da intihar saldırısı: 18 ölü

Uruzgan vilayetinin başkenti Tirin Kot'taki saldırıda polis eğitim merkezi hedef alındı

Dünya'yı haber kaynağınız olarak eklemek için tıklayın!

 

KANDAHAR - Afganistan'ın güneyinde düzenlenen intihar saldırısında 18 kişi öldürüldü.

Afgan polisi, Uruzgan vilayetinin başkenti Tirin Kot'taki saldırıda polis eğitim merkezinin hedef alındığını söyledi.

Polis yetkilisi Cuma Gül Himat, saldırının merkeze yaya olarak giren bir kişi tarafından düzenlendiğini, 7'si ağır birçok polis memurunun yaralandığını ve bazı binaların hasar gördüğünü belirtti.

Afganistan'ın güneyi, Taliban direnişinin merkezi konumunda bulunuyor.