Simens 2,4 milyar euro zarar etti

Şirket, son çeyrekteki zarara rağmen, mali yılın toplamında kar oranının, bir önceki yıla göre yüzde 46 oranında artırdı

Dünya'yı haber kaynağınız olarak eklemek için tıklayın!

 

FRANKFURT - Alman Siemens firması, mali yılın dördüncü çeyreğinde 2,4 milyar euro zarar etti.

Şirket, son çeyrekteki zarara rağmen, mali yılın toplamında kar oranının, bir önceki yıla göre yüzde 46 oranında artarak, 5,9 milyar euroya çıktığını bildirdi.

Zararın, bir dönemlik masraflardan kaynaklandığı kaydedildi.