Gaziantep’te Türk Mutfağı Haftası etkinlikleri başladı

2026 Türk Mutfağı Haftası et­kinlikleri kapsamında, UNES­CO Yaratıcı Şehirler Ağı’nda gast­ronomi alanında yer alan Gazi­antep’te “Gastrodiplomasi: Sofra ve Miras” programı düzenlendi.

Dünya'yı haber kaynağınız olarak eklemek için tıklayın!
Gaziantep’te Türk Mutfağı Haftası etkinlikleri başladı

 Güneş DOĞDU SOYLU

Programda konuşan Gaziantep Valisi Kemal Çeber, Gaziantep’in gastronomi alanında Türkiye’nin en güçlü şehirlerinden biri oldu­ğunu belirterek, kentin sahip ol­duğu tarihi ve kültürel birikimin mutfak kültürüne de yansıdığını ifade etti.

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Feray Yıl­maz ise, Gaziantep’i kültür, sanat ve gastronomi alanlarında daha güçlü bir marka şehir haline ge­tirmeyi hedeflediklerini kaydetti.

Kaynak: DÜNYA - GAZİANTEP